sobota 3. ledna 2015

Ponovoroční šílenství

Fuu, tak jsem se sem po pár dnech opět dostala.
A člověk by nevěřil, kolik se toho může za několik málo dnů udát. Je to až šílené, jak rychle čas plyne a dává a bere a posouvá a mění...
Nový rok nám nezačal šťastně, spíš naopak. Stalo se něco, s čím se těžko vyrovnává. Ne, ani pořádně nevím, jak se cítit, natožpak co dělat. Jsem zmatená a situace je složitá. Nezbývá než věřit a neustále si opakovat, že vše se děje pro nějaký důvod, vše zlé je pro něco dobré a že čas je nejlepší lék. Doufat a věřit...držte palce!

Každopádně mnohem větší šílenství než v naší domácnosti po Novém roce a Vánocích nastává v obchodních domech. A přesně tím jsem si dnes prošla. Byla jsem v Avionu v Ostravě a musím se přiznat, že do nákupního centra mě nikdo další půlrok fakt nedostane!
Tisíce lidí mačkajících se v kupách oblečení ve výprodeji, řady od pokladen až k východu z obchodu, no šílené! A blbé na tom je, že mně se vlastně ani většina těch věcí pořádně nelíbí. Mám příliš vybíravý vkus a styl na to. Ale úspěšně jsem tam drapla aspoň 2 trika, svetr a kalhoty. Ano, jen 4 kousky po 5 hodinách prolézání obchodů :D
Alespoň obídek jsem si dala dobrý, gnocchi quattro formaggi, mňami :) Uznávám, není to nejzdravější jídlo, ale jednou za čas trochu člověk zhřešit může a odpoledne jsem to trochu vyskákala zumbou.

K večeru jsme s tatíkem ještě zkoušeli upéct domácí chléb. Doma jsme měli sušené droždí ... No, asi bylo dost staršího data, protože nám trochu nefungovalo :D Chtěla jsem sem původně dát recept a fotku, ale jak to tak vidím, tak radši někdy jindy. Snad příště to bude lepší :)

Trochu mě děsí, jak rychle se blíží pondělí a s ním konec prázdnin a krutá realita v podobě nástupu zpět do školy. Nemám ráda leden, vždy se vleče, je zima, šedo, sníh střídavě je a mizí a uzavírá se pololetí. Upřímně, myšlenky na učení mi fakt hlavou zrovna nevíří a mám takový neodkladný pocit, že za ty dva týdny se mi z hlavy stejně vše vykouřilo. No, stůjte při mně všichni svatí, aby toto zmatené období bylo rychle za mnou...

Jak jste si užili sobotní den vy? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat