neděle 1. května 2016

My dishes 2.1 (duben)

Těžko uvěřit, že dnes je už 1.května.. Máj, lásky čas, sluníčko, kytičky... nebo třeba učení, maturita... Jo, to je spíš ta moje realita. Polibek pod třešní (ani jiným stromem) nebude, takže juhů, zase uschneme, ale aspoň bude více času na prokrastinaci  učení..
Přijde mi, že duben utekl hrozně rychle, ani jsem se nestačila pořádně nadechnout a už je konec. Poslední dny a chvíle ve škole, přijímačky, no... nějak se to valí. Ale co už, i v takových vytížených chvílích je potřeba hlavně jíst, takže se pojďme kouknout, co jsem všechno dobrého měla v dubnu na talíři... :)

Jinak zítra začínají písemné...Tak mi, prosím, držte palce, ať to všechno zvládnu!! Pokusím se pak dát report, jak se cítím a co nás tam pěkného (ať je to jen a jen pěkné!) potkalo... :)


Na začátek skvělá cibulová polévka, kterou dělala maminka :) Byla fakt výborná!!


Docela ráda teď jím na snídani toto - taková placka/ trhanec.. šikovnějším se asi podaří neroztrhnout, mně ne :D 2 vejce, odměrka proteinu, skořice, pořádně promíchat, nalít na pánev a nechat opékat. Nakonec potřít ořechovým máslem, nakrájet jablíčko a výborná snídaně je na světě :)

Ale samosebou snídám i milované kašičky. Tady s chia semínky, proteinem a čokoládovým arašídovým máslem

Spíš nevzhledný oběd. Ale za to výborný! Rýže, špenát a sojové kostky

Jak asi víte, já nejsem žádný zastánce přehnaného zdobení, prostě se pojďme najíst...a když je potřeba se učit, tak už vůbec na estetiku nehledím. Takže šunka od kosti a v hrnci rozmixovaný batát s cizrnou

Pod hromadou zeleniny se skrývá pečená treska :)

Gnocchi jsou mé oblíbené... S mrkví, hráškem a bílý tofu

Další kašová klasika :) Opět protein a chia semínka, plus ještě kokos zamíchaný vevnitř a jablíčko!

Poslední den ve škole je potřeba hlavně.. zajíst! (někteří šli pít, ale...to nemám zapotřebí) V restauraci bylo špatné světlo, tak se omlouvám, ale jídlo bylo na jedničku. Zapečený kotel těstovin s mozzarellou, brokolicí a kuřecím masem. Mňam mňam :P

Večerní pečivo na snídani pomazané bílým jogurtem smíchaným se skořicí a arašídovým kokosovým máslem

Šufánkovic máslíčka..to je prostě závislost :) Na ovesné kaši s proteinem a jablko

Eeeeextra čokoládový mugcake :)

Cuketové nudle (dokonalost!) a vepřová kýta :)

A na závěr včerejší snídaně! Kuskus smíchaný s proteinem a bílým jogurtem a nahoře čokoládové arašídové máslo!

Snad se vám dnešní díl líbil, některé fotky určitě znáte z instagramu!
Zatím se mějte, já se jdu nadále připravovat! 



10 komentářů:

  1. Tak hodně štěstí zítra ! :)
    Angličtinu zvládneš levou zadní, když už za sebou máš FCE, ale štěstí není nikdy dost :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Já asi radši uschnu před ústníma! :D ale jestli to bude, jako dnešní vysvětlování proč nevyzvednu kamaráda - Australana na letišti, tak je to cajk :D

    Jinak Šufánek jsem už konečně pořídila taky a ... Bože, taková slast! :333

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No :D Jako ústní..to bude asi jiné kafe, hlavně se fakt začít učit :/ Co říkáš dnešku? :D

      Největší slast :3

      Vymazat
    2. Dneska to bylo docela fajn, ale didakťák překvapil .. Přišlo mi to takový těžší, než ty ilustrační, co jsem zkoušela :D Ale spolužák dokázal místo Ezopa napsat Spartakuse, druhej spolužák zase Sofoklese a místo bajka napsal balada ... Tak snad budu i nadprůměrná :D
      A sloh jsem psala úvahu o hranici mezi šílenstvím a odvahou .. A uvažovala jsem nad tím Erikem ještě :D
      Co ty? :)


      Asi založím nový výživový trend a budu žít jenom ze Šufánku :D :3


      Vymazat
    3. Překvapil.. no, jako mně to taky došlo (někteří exoti psali i Sokrata, Orwella nebo Odysea :D ).. takže jako docela v pohode. Jasně, nějaké chyby tam mám, ale...nemám potřebu si stěžovat celému světu :D A slohovky..no, témata mi přišla šílená, fakt..ten, kdo to vymýšlí.. Nakonec jsem psala syndrom vyhoření... skoro 500 slov..tak snad z toho něco bude použitelné :D

      K tomu se asi i přidám!!!! :3

      Vymazat
    4. Já tam taky chyby mám, ale nějak extra záludný, nebo tak něco mi to nepřišlo ... Matika prý byla těžší ..
      Jako témata mi přišly horší něž kdykoliv jindy .. Čuměla jsem na to a říkala si, že asi budu psát tu zprávu, nebo oznámení :D Nakonec ale zvítězila úvaha a napsala jsem asi 350 slov během 10 minut, tak snad to taky katastrofa nebude :D :P a zítra to bude pohoda :D


      Šufariánství zdar! :D :3

      Vymazat
  3. Ty chia semínka tam hazis už při vaření? :) a ještě jak delas sójové kostky? :)
    Kouzelné slovíčko - prosim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chia přidáváš už před - vlastně celkově si vločky namáčím už večer předem, právě společně s chia semínky. Přileju trochu vody a ono to přes noc nabyde pěkně :)
      A sojové kostky... většinou je taky aspoň na 5 minutek zaleju vařící vodou v misce s kořením, nechám nabobtnat a poté přidám k tomu, co vařím :)
      A není zač :)

      Vymazat
  4. Ten zapečený kotel těstovin s mozzarellou, brokolicí a kuřecím masem bych si hned dala, vypadá lákavě!! :)

    OdpovědětVymazat