úterý 4. října 2016

Září 2016

Těžko uvěřit, ale opět začíná další měsíc! Někdy mám pocit, že ten čas fakt plyne neúprosně a strašně rychle. Vždyť před chvílí začalo léto a už si mám tahat ze skříně podzimní bundu? Vytáhnou teplé ponožky a deštník?
Podzim je tu v plné parádě, už druhý den jen prší a je šedo a to se mi upřímně moc nelíbí. Já tedy miluju podzim - babí léto, kdy sluníčko probarvuje už tak krásné spadané listí, člověk se prochází v mikině a všechno je prostě nádherné. Ale jak nastanou ty šedivé dny, plné mlhy, deště, mrholení, tak to je prostě únava na scéně a co s tím.

Nicméně dnes nás ještě čeká ohlédnutí za měsícem Září, což byl pro mě převážně ještě měsíc volna a relativního odpočinku. Nějaké fotky, komentáře, však to znáte :)


Září byl měsícem i stěhování na privát - a to s sebou přináší stěhování veškerých mých milovaných a nutných fitness dobrůtek. Takže tato polička je asi právem ta nejoblíbenější.. :3


Jak jsem psala v úvod, babí léto je prostě moje. Tohle je cesta k místu, kde tady v Ostravě bydlím. Vracela jsem se ze školy, sluníčko svítilo a tohle byla prostě nutnost vyfotit!

Období kašiček já mám sice celoročně, ale teď, když jsou ta chladnější rána, zahřejí o to více :) Tady s kokosovými chipsy (#mnam) a čokoládovo-kokosovým proteinem :)

Taky nějaké to pečení a vaření sem patří. Tady sladký rýžový nákyp s proteinem, jablkem a skořicí.

Taky jedna vzpomínková na Pret a Manger aneb naši velkou lásku v Londýně. Hned bych si tam zase skočila na to jejich výborné jídlo!

Ze začátku měsíce měla jedna moje dobrá známá svatbu. A to mě donutilo se dokonce trochu upravit, po letní pauze namalovat a zkulturnit se. Zpívali jsme tam a svatba byla opravdu povedená :)

Pohled z okýnka v letadle. Letěla jsem teprve po druhé (s cestou zpátky potřetí) a je to rozhodně zážitek. Obzvlášť když sedíte u okýnka a je krásná viditelnost!

Londýn byl velkým snem a ač nebyl úplně podle mých představ, sen jsem si splnila. Výlet to byl krásný, dovolená plná turistiky (byť to zní zvláštně u takového velkoměsta), ale stála za to. Až na mraky lidí úplně všude.. :D

Někdy dokonce i já odpočívám a zasednu ke svému oblíbenému seriálu - i když teď už nevím, kdy jsem se zase dívala naposled. Jedním z mých oblíbených jsou právě Gilmorova děvčata :) Sleduju je už po několikáté, ale stejně mě vždy potěší i pobaví!

Nové tričenko od My Protein je super krásné i pohodlné, proto si vyžádalo dokonce selfie v zrcadle :P

A na závěr jedna nakupovací - já na to moc nejsem. Jedním z mnoha důvodů je třeba to, že mé velikost neexistují.. Na kalhoty, ani na podprsenky. Proto jsem měla fakt upřímnou radost, když jsem v C&A objevila tuto super sportovní podprsenku, která mi sedí a ani nestála milion!


A to je pro dnešek vše.. Netuším, jak to teď bude s frekventovaností článků, mám toho opravdu dost, ale určitě se vynasnažím něco napsat :) Do té doby mě můžete sledovat na jiných sociálních sítích, kde jsem aktivnější :)



1 komentář:

  1. Babí léto bylo krásné, ale opravdu krátké a od chvíle co skončilo se snažím dostat z chřipky a vůbec se to nelepší :/. Tak si aspoň snažím užívat popíjení horkých čajů při sledování seriálů :).

    OdpovědětVymazat