sobota 19. listopadu 2016

Neskutečná podpora a mé obří DÍKY!

Já...ani nevím, jak začít, natožpak co vlastně říct.
Celý podzim bylo pro mě opravdu neskutečně těžké období a poté, co jsem se rozhodla udělat krok - náročný, mimo zajeté koleje, nejistý a hlavně do nejistoty - tak se vlastně teprve najednou jakoby vše začalo dávat do pohybu tím správným směrem, nálada se otočila, spadl obrovský kámen ze srdce.
Neříkám, že je hned všechno sluníčkové, není, ještě je toho moc a moc přede mnou a uplynula krátká doba, ale za ni se cítím fakt o mnoho lépe, psychicky i fyzicky.

A ...vím, co za to opravdu může.
Ta neskutečná podpora okolí.
Jak jsem se zprvu bála pravé reakce rodičů, tak to byl strach, jak se ukázalo, úplně zbytečný. Neříkám, že skákali radostí, ale sami by pro mě nikdy nechtěli něco, co mě tak ničilo a drásalo mě, táhlo ke dnu. Takže to pochopili, vzali a dávají mi šanci najít se, svou cestu, jít dál jinudy. A nejen šanci, ale samosebou i nějaké možnosti.

Přátelé... no, ne, neví to ještě všichni, ale...protože to prostě není zpráva, kterou by chtěl člověk jen tak někomu napsat přes facebook. Takže si radši počkám na ústní sdělení.
A ti, kteří už to ví...Jo, prvotní reakce byla možná poněkud zmatená, nejistá, ale když jsem se otevřela a ukázala, jaká byla skutečnost, shodli se na tom, že to nebylo pro mě. Že se uchytím jinde. Žádné odsouzení, naopak, plno pochopení, podpory a pomoci!

A sociální sítě.. já.. neříkám, že to bůh ví jaký ukazatel, ale i přes ně si přece jen člověk najde spoustu přátel, spřízněných duší, lidí, se společnými zájmy atd.. A já byla úplně nadšená nebo..prostě mě fakt dostaly komentáře k mým příspěvkům na Instagramu a tady na blogu! I když Vás neznám osobně (tedy až na pár výjimek), tak ...jako by tomu tak bylo.

Já...jsem zmatená, ale víte jak, tak nějak příjemně :)
Úplně nerozumím tomu, co se vlastně děje... ale tak nějak mi dochází, že opravdu všechno zlé je k něčemu dobré. A já nevím, komu děkovat dřív za podporu, pochopení, pomoc, rady... jednotlivým lidem nebo Bohu za to, čím vším mě v tuto chvíli zahlcuje.
Je to strašně šílené období, protože fakt nevím, co bude, ale.. nějaké nákresy, co a jak dál v hlavě mám a...kéž by vše tak i vyšlo! :)
Děkuju ještě jednou moc MOC všem! Jste neskuteční lidi!!!! <3



Žádné komentáře:

Okomentovat