středa 3. srpna 2016

Vyhlášení soutěže SEMIX snacky + jedno videjko, které musíte vidět!

Soudný den nastal, máme tu další losování vítěze. Opět se jednalo o soutěž v rámci mých recenzí na výrobky české firmy SEMIX, tentokrát se jednalo především o jejich snacky (recenze tu).
Moc se mi líbily všechny komentáře, kolik lidí se našlo, kteří se snaží vyhýbat palmovému oleji (ačkoliv ne vždy to jde), kteří se také zajímají o naši planetu, přírodu, nějaký způsobem bojují :) Strašně mě to zahřálo u srdce, upřímně :)
Nicméně, jak už to bývá, vítěz může být jen jeden.
Tentokrát jsem se rozhodla to neděla způsobem jako minule (alá tahání lístečků), ale použila jsem k tomu stránku random.org, kde vám to automaticky vyhodí nějaké náhodné číslo. No jo, byla jsem líná na stříhání lístečků :D 

¨

A šťastlivcem je tentokrát číslo 4!!!
Což je v komentářích Zdenka Pavlicová :) Moc a moc gratuluji, věřím, že si balíček užiješ :) Jako minule, ozvání na mejl a pak už balíček poputuje :)

Pro ostatní tu mám alespoň malou cenu útěchy. Ne, nebudu všem posílat alespoň po jednom müsli srdíčku, ale... :) Mám tu pro vás jedno moc hezké video (z rukou mého švagra), které opravdu stojí za zkouknutí :) Protože je trochu tématické ohledně přírody a naší planety... Tak udělejte alespoň dobrý skutek a mrkněte :)


Žádné komentáře:

Okomentovat