neděle 6. března 2016

My Dishes 1.9 (únor)

Předně bych se chtěla omluvit, že poslední dobou fakt nepřidávám, ale čas utíká šílenou rychlostí a já prostě nestíhám. Najednou je březen a já mám poslední jarní prázdniny ve svém životě (jakože se fakt nechystám na dráhu učitelky).
A tak cítím, jak mi tikají hodiny za zády, přehrabuji se otázkama, většinu ještě dopracovávám a přemýšlím, jak do sebe to množství informací jenom narvu!
Jediné, co mě chrání před tím, abych úplně nezešílela, je samosebou cvičení a jídlo! Takže se vrhneme na únorové talíře a já slibuji, že když mám ty prázdniny, tak přidám něco záživnějšího i v průběhu týdne :)

A začnu hned něčím nezdravým, co jsem sice nejedla, ale pekla pro svou milovanou sestřičku :) A když už tak experimentuju (alá najdu si recept ale vlastně si jej celý podle sebe předělám) a ono pak chutná, hned je člověku lépe na srdíčku :)

V únoru mě taky zachvátila nemoc, proto byly na denním pořádku husté zeleninové vývary. Prostě jen hromada zeleniny rozmixovaná tyčový mixérem, na to dobroty, na které je chuť - v tomto případě sýr, šunka, dýňová semínka. Možná to není příliš fotogenické jídlo, ale vynikající :)

Další taková variace..A co jsem zapomněla zmínit je, že jsou léčivé v obsahu česneku a chilli - pěkně štiplavé :P

Ano, ano, tvarohy jím stále a pořád, ne, nepřejedla jsem se jich. Tady výjimečně na oběd, s bramborovými noky a kakaem :)

Tatínkova nejvíc dokonalá pomalu pečená krkovička na žampionech a basmati rýže :)

Takový ten mix alá co dům dá :) Zelenina, quinoa a žampiony

Podobný princip, takže opět zelenina ale tentokrát s bulgurem a kurkumou

Taky se snažím jíst dostatek ryb, takže tady treska s brambory

Gnocchi, špenát a tvarůžky 

Lucinka mi udělala strašné chutě na mugcake, tak jsem si musela dát! :D 

Uznávám, mám gnocchi poměrně často (asi byly ve slevě :D ), ale když ony jsou tak dobré :) Tady se sýrem cottage a bylinkami

Ranní kašička :) Ovesná s čokoládovo ořechovým proteinem MyProtein s oříšky a jablíčko

Ok, jdu se s těmi gnocchi zahrabat :D Tady s dýňovým pyré a vepřovým masem

A to je pro dnešek vše :) Snad se vám inspirace líbila!
Ještě jednou se moc omlouvám za nepřispívání, ale vynasnažím se !! Když tak mě v mezičase najdete na Instagramu :) A budu ráda, když dáte lajk i Facebookové stránce!
Mějte se krásně!




2 komentáře: