sobota 20. června 2015

A vůbec...

Tak se ozývám.
Coo? Že by se notebook zprovoznil?
Ne, to zatím asi fakt nehrozí, píšu to na mobilu a věřte, že to dá dost práce! Už třetí den jsem na místě, teda v pátek jsme docestovali a k večeru, ale stihli jsme toho tolik, jako by to byl samostatný den!

Ubytování je poměrně pěkné, nic extra, žádný pětihvězdičkový hotely si nepředstavujte :-)
A práce? Je práce, ale rozhodně lepší, než to, co jsem měl u nás, takže, spokojenost. Jasně, chvíli bude trvat, než se do toho úplně dostanu, ale na druhou stranu mám na to dost času.
Jak to bude s ozýváním, to fakt nemůže říct. Jsem na místě, kde je wifi (prý) v procesu zařizování. Ehm, takže používám data, ale na jak dlouho to půjde, to se uvidí.

Místo je to nádherné, nevím, jestli znáte Český ráj, pokud ne, tak to honem napravte!
Nádherná příroda, hory, lesy, skály :-) Prostě paráda!  Zatím teda není moc pěkné počasí, je pošmourno a chvílemi prší. I tak ale dost turistů, no tak jsem zvědavá na ten nával, až bude horko! Asi si neodpočinu :-D

Pomalu končím, i toto napsat mi dalo zabrat :-D
Vaše blogy se pokusím číst, ale komentáře jsou už náročnější. Doufám, že se ale.vůbec i bez mé denní přítomnosti občas na můj blog taky mrknete a zase to rozjedeme, až budu mít poradně jak! Zatím jsou to spíš bohové podmínky no..
Tak se zatím mějte, opatrujte se, zvládněte poslední dny školy a užívejte prázdnin! Cvičte, jezte zdravě, ať to Vase snažení na léto mělo smysl! :-)
Byť to možná vyzní divně, mám vás ráda a těším se, až budu moci zase publikovat víc! :-)
Xoxo <3 :-*

15 komentářů:

  1. A jakou práci tam máš? :-) užívej

    OdpovědětVymazat
  2. Český ráj je nádherný, miluju to tam :) Co za práci tam děláš? :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, český ráj je..prostě ráj :D jak už jsem.psala v komentáři výše, obsluha /výpomoc v kuchyni ;-)

      Vymazat
  3. Alespoň máš ten mobil a stejně si to tam musíš pořádně užít a až pak povykládat :))

    http://zuzabesky.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) jo, jsem tu sotva chvíli a už se cítím úplně jinak, psát by bylo pořád o.čem. Na jednu stranu škoda, že to nejde, ale na druhou si aspoň můžu vše pořádně vychutnat! :-)

      Vymazat
  4. držím palce s prácou a podobne a teším sa na články! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. jee, to se máš, hlavně si to tam užívej! :)

    OdpovědětVymazat
  6. V Českém ráji je krásně, zamiluješ si to tu! Kde přesně jsi? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Český ráj jsem si zamilovala už dávno :-) teď mu akorát propadám čím dál víc ;-) Sedmihorky, kousek od Turnova, znáš to tu? :-)

      Vymazat
    2. Bydlím kousek od Turnova, cca 10km :)

      Vymazat
  7. Užij si to, máš kolem sebe krásnou přírodu.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. do českého ráje jsem jezdila jako malá a je to tam naprosto nádherné ! užívej :)

    OdpovědětVymazat