pondělí 6. dubna 2015

Velikonoce ve velkoměstě

Zdravím v ten velikonoční podvečer! :)
Dnes jsem se vrátila z Brna, kde jsem prožila část Velikonočních svátků s kamarádkou u své sestry a jejího snoubence. A bylo to moc fajn! Taky jsem fotila a fotila, abych Vám pak mohla něco ukázat a povědět, jak jsem se měla. Tak pokud nejste přílišní čtenáři podobných článku, ani jej nerozklikávejte :) A já budu doufat, že se alespoň pár z vás donutí si to přečíst až do konce :D 
S kamarádkou jsme vyjely v pátek po obědě. Doma jsem si zacvičila, dala výborný oběd, trochu pomohla mamce, napekla sušenky a ještě se stíhala sbalit :D Ale vše jsem zvládla a na nádraží dorazila akorát včas. 
Cesta od nás do Brna trvá zhruba hodinu a půl, takže jsme s kámoškou měly spoustu času si povídat (ne že bychom spolu neseděly každý den ve škole a neviděly se téměř pořád i mimo ni :D ). 
Na nádraží v Brně nás počkala sestra i se svým. Chvílemi strašně fučelo, chvílemi slunce, chvílemi sníh nebo déšť. 
Protože jsme dorazily poměrně v podvečer, chvíli jsme si povídali a šli do pizzerie na večeři. Předem upozorňuji, že jsem měla prostě prázdniny, takže takové poměrně cheat days. Takže jsem snědla celou pizzu. A byla vynikající, ač jsem byla přecpaná! Quatro formaggi, to já prostě můžu :P

Ano, snědla jsem ji celou. A bylo mi božsky! Nevím, kdy jsem naposled předtím měla pizzu...

Další den byl v duchu nakupování. A že nás po celodenním lození po Olympii opravdu pořádně bolely nohy! Vyrazili jsme už dopoledne, první padli za vlast obchody s oblečením, ale moc jsme toho upřímně nenakoupili. Nevím, asi jsem prostě strašně vybíravá, ale většina kousků se mi nelíbí, a když se mi líbí, tak nejsem ochotná zaplatit tu cenu, kterou tam mají. Přijde mi to přemrštěné ve většině případech. Neúměrné kvalitě. 
Ale nakonec jsem si přece jen něco koupila, docela pěkné kalhoty z New Yorkeru - to víte, byly ve slevě :D
Taková pěkná a vtipná výzdoba byla po celé Olympii :)

A nejvíc jsem se těšila kam? No přeci do Marks and Spencer! :) S vyplazeným jazykem jsem hleděla na všechno jídlo, potlačila slzičku při pohledu do poloprázdné peněženky a koupila si ty jejich parádní a vyhlášené nudle a kešu máslo :)

Mňamiiii :)

Na oběd jsme tam chvíli obcházeli ten jejich výběr, ale musím uznat, že celkem nic tam nebylo. Takže jsme byli odkázáni na fast foody. A když si musím vybrat, tak u mě vítězí KFC a jejich Twister... a místo hranolek coleslaw.
Brazer Twister a coleslaw... Já vím, sama fast foody nesnáším, ale tortilla není tak strašná jako ty jejich "masové" hamburgery..A upřímně, tyto mi opravdu chutnají ;)


Ještě dlouho jsme tam tak bloumali, nakonec zalezli do Kiky, kde jsme obdivovali všechen nábytek. Musím říct, že si mě bude muset vzít někdo sakra bohatý, protože už teď mám naplánovaných tak 15 obýváků :D Snoubenci mé sestry se tam velmi zalíbily plyšáci, takoví antistresoví pejsci, naplnění kuličkama, že je tahal po celém obchoďáku a nakonec mi jednoho koupil - prý základ k těm mým 50 barákům :D Sám si taky jednoho vzal, takže máme dva kamarády, Lloyda a Burgera :D 

Vlevo Burger (ten je můj)a vpravo Lloyd :) Že jim to chlapcům sluší? 

Ještě jsme nakoupili potraviny a zamířili zpět k sestře. Všechny nás boleli nohy a byli jsme unavení, ale stejně jsme se vrhli do příprav večeře. Opekli jsme kuřecí křidýlka, k tomu chlebík a spousta zeleniny. Spláchnout pivem nebo ciderem, prostě parádní večeře :) 

Dokonalá večeře :) 

V neděli byla sestra v práci, tak jsme vyrazili na menší výlet jen ve třech. K takovému malému kostelíčku nebo spíš kapličce na kopci, pěkná procházka :) Procházeli jsme pěknými uličkami, spousta rodinných domků..člověk by ani nevěřil, že je v druhém největším městě republiky! 
Počasí bylo střídavé, v údolí bylo fajn, ale nahoře u kaple strašně foukalo. A chvílemi i sněžilo.
A pak že v Brně není příroda :) Krásně tam bylo!

Odpoledne jsme spíš tak odpočívali, hráli na kytary, pouštěli si videa a povídali si. A v podvečer začali společně chystat večeři. Výborné zapečené brambory s rajčaty, cibulí, smetanou a sýrem. Naprostá lahůdka! :)

Nevypadá možná tak vzhledně, ale luxusní to bylo! :)

Dnešní den už byl jen krátký, dopoledne jsme vyrazili (opět ve čtyřech) na výlet, tentokrát k lomu. Výhled je odtamtud na celé Brno, opravdu jako na dlani :) Moc pěkné!
Část výhledu..celý můj mobil nezvládl :D 

Pak jsme se rychle naobědvaly, těstoviny s rajčatovou omáčkou s fazolemi a s kamarádkou jsme vyrazily na šalinu, aby nás odvezla na nádraží, odkud nás čekala cesta domů. Řidič vlaku byl asi opilý, jinak nemůžu pochopit, proč neustále zastavoval někde v polích nebo stanicích, kde se vůbec stavět nemá! Prostě pojďme nabrat 10 minut zpoždění jen tak pro nic za nic. Zábava, ne?

Další mňamka.. :P Zdá se mi to nebo jsme jen jedli? :D

Domů jsme dorazily odpoledne. Byla jsem po cestě trochu unavená, ale stejně jsem se vrhla aspoň trochu na cvičení, cítila jsem, jak mi ten pohyb chybí! Ale na druhou stranu nebylo špatné si dokázat, že umím zvládnout i více dní bez něj a i bez toho, abych řešila, jak jím a co piju. Zvláštně mě to posunulo :) A jsem za to ráda. 
I když se těším, až opět najedu na svou stravu, jednou za čas je prostě asi fakt potřeba si nějaký ten "cheat" udělat :)

Sestra pekla výbornou tříbarevnou buchtu! Dole vrstva kakaová z žitné mouky, pak tvaroh a vrch světlý :)

Tak doufám, že i Vy jste pěkně prožili Velikonoční svátky! :) Jsem zvědavá co jste dělali, tak klidně pište, nestyďte se, jíst více než já jste nemohli :D 



5 komentářů:

  1. jde vidět, že sis Velikonoce pořádně užila :) a je dobře, že sis je užila i co se týče jídla, to je správné! :) Přesně při takových fotkách mě celkem i mrzí, že mi pizza nechutná :DD ale ne.. ani mě to nemrzí, ještě bych to furt jedla :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jde, aby někomu nechutnala pizza? :O KAždopádně bys ji chtěla jíst pořád :D

      Vymazat
  2. milujem takéto posty plné všehochuti :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. My ho máme nový mixér a stejně se bojím :(( :D jo nechutná mi :D ani kafe mi nechutná. jsem asi divná:DD

    OdpovědětVymazat